tirsdag
apr252017

IDEC 2017 28 mars til 2 april i Hadera, Israel

IDEC 2017 28 mars til 2 april i Hadera, Israel

Netanyaforeningen hadde gleden av å dra til Israel med en gruppe på 8 personer til denne konferansen. Det var personer med tilknytting til grunnskole, videregående, UIS og bystyret. IDEC 2017 var en spennende konferanse med målrettet formidling og erfaringsutveksling hvor mennesker fra 30 nasjoner deltok. Først to dager med skolebesøk i eldre og nystartede Democratic Schools og deretter to dager med foredrag og workshops. Konferansen hadde mange presentasjoner av alternativ skole/undervisning. Hovedelementet ble en grundig presentasjon av Yaacov Hechts Democratic Schools, hvor vi hadde anledning til å lytte til elever, tidligere elever, foreldre, lærere/mentorer, rektorer, lokal administrasjon og nasjonale skolemyndigheter.

Mer om konferansen kan leses her:

Reader Comments

There are no comments for this journal entry. To create a new comment, use the form below.

PostPost a New Comment

Enter your information below to add a new comment.

My response is on my own website »
Author Email (optional):
Author URL (optional):
Post:

Some HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <code> <em> <i> <strike> <strong>
« Netanyaforeningen inviterer til Sabbatskveld | Main | Nyhetsbrev nr. 1/2017 »