mandag
nov082021

Dødehavstiftelsen hjelper kronisk syke norske

Dødehavstiftelsen hjelper kronisk syke norske
Dødehavstiftelsen hjelper kronisk sykke norske mennesker i et unikt tverrfaglig behandlingsopplegg, med gode resultater. Klimaet og den tverrfaglige tilnærmingen og felleskapet med andre, i lignende situasjon, gjør underverker for de som får dette tilbudet. De får en sterkt forbedret livskvalitet i hverdagen hjemme i Norge.
Solberg regjeringen hadde lagt opp til å videreføre støtte til dette helsebringende arbeidet i budsjettet for 2022, men nå vil Støre regjeringen stoppe dette viktige enestående arbeidet for å bedre helsen til kronisk syke.
Det er viktig for de kronisk syke med lidelser i muskel og skjelettsystemet at de kan få opprettholde tilbud til en forbedret livskvalitet, uansett hvilken regjering som styrer hjemme i Norge

Du kan lese mer om dette her

« Fakkeltog og markering av Krystallnatten 9. november 2021 | Main | Enter... Israel! Hanna Minenko and Yakov Toumarkin carry the flag of Israel. #ISR »